Esralacin12 Kızlar 38+ 6 haftalık hamileyim hiç ağrım sızım sancım olmadı ,acaba sizde kaç haftalıkken sancınız başladı
Kadik59 Esralacin12 ilk gebeliğimde 39+6da sancım oldu ve doğum yaptım. Acele etmeyin bebeğiniz ne zaman hazırsa o zaman geliyor😊 sağlıklı ve kolay doğum yapmanızı diliyorum🥰
Kadik59 busraatosunn Doğumdan üç gün önce nişanım gelmişti üç gün sonrada sancım başladı ve açılmam oldu bu kadar. Çok belirtim olmadı.