Ben bebegi emzirdikten sonra uyguluyorum, ebe gunde 3defa sagabilirsin demisti bana ilk dogumumda. Su an ikincisi kucagimda, sutum geldiginden gunde 1 defa da yetiyor.
Ilk zamanlar sut bebege fazla gelebiliyor.
Sutunuzun fazla oldugunu hissettiginiz zaman mutlaka uygulamaniz lazim ki, damarlarda birikmesin. (Enfensiyon riski oluyormus)
Sagmadan once ve de sonda gogsunuze masaj yaparak yumusatabilirsiniz.
Oda sicakliginda 5saat, buzdolabinda 5gun, buzlukta 5 ay muhafaza edilebilir demislerdi bana.