Sinemarya58 Merhaba arkadaşlar devlet hastanesinde çalışıyorum ve doğum iznine ayrıldığım zaman ikramiye ve tediye alabiliyor muyum bilgisi olan var mı birde 4 ay mı ücretli izin oluyor