30.haftada yukselmeye basladi burnum kanayinca dusmus.bende oksapardan dolayi kaniyor saniyordum kan curultucu vurunuyorum ya.meger tansiyonum cikiyormus saglik ocagi farketti kontrolum.vardi.hemen doktoruma yazdim 6 saatte 1 tansiyon hapi kullaniyorum