Beyzossss Kızlar ayın 6sında kan verdim değerim 1 çıktı 2 gün önce hastalandım ama kanama şeklinde değil leke olarak kan vermeden önce de test yaptım 1 saat sonra test belirgin bir şekilde koyu çizgi oldu kan testini tekrarlasammı acaba
Baharctn Beyzossss kanama şeklinde değilse eğer yerleşme kanı olabilir leke tarzında olur genelde emin olmak için tekrardan verin bence
Baharctn Beyzossss yani pek bir şey diyemem ama benimde bugün beşinci günüm sancım artti pembemsi lekeler görmeye başladım yarın kesilemezse adet olurum kesilirse yerleşme kanaması olarak değerlendircm
minikmucizeemaak Beyzossss Canım benim değil 6 Nişandı 30 Martta 1.20 çıktı 1 Nisan da 12.58 ile öğrendim gebeliğimi regliden önceydi benim tabi ama bi şansımı dene bence
Burcu__0506 Beyzossss canım benim ilk kan verdiğim de 0.100 çıktı aradan 5 gün geçti 2.0 çıktı 10 gün sonra adet olcaktım ama olmadım kan verdim değerm 15 çıktı 4 haftalık hamileymişim
Burcu__0506 Beyzossss geç döllenme dedi doktor canım ümidini kaybetme Stres yapma ben defalarca test yapıp negatif görmüş biriyim ama 1 gün gecikmeyle öğrendm
Burcu__0506 Beyzossss aynen canm tekrarla geç döllenme olabilir belkide yerleşme kanaması oldu sende şuan
Baharctn Beyzossss iki saat sonra böyle olduysa yanılma payı var beş dk içerisinde bu sonucu aldıysanız hamilesinjz