Bebeğim tam 8 günlük Memeden bir dakika ayrılmıyor ya veriyorum 5-6 dk yutkunarak emiyor sonra emzik gibi yutkunmadan emiyo uyuyo yerine yatırıyorum uyanıyor süt gidiyo mu bilmiyorum sütüm mü yetmiyo sürekli emmek istiyor anlamıyorum doktor mamaya gerek yok dedi kilosunu tarttık bir hafta sonra bidaha tartırıcam geceden beri yani saat 1 den beri 3 kez kaka yaptı az az sarı bi şekilde bu sütüm yetıyo mu demek sürekli mama ver diye aklıma giriyorlar şuan meme emiyo mesela yutkundu 5 dakka uyudu şimdi yerine koycam uyanacak psikolojim çok kötü bi de 2 yaşında oğlum var onunla da ilgilenemiyorum kafayı yicem