11-02- Kulak deldirmenin bir sakıncası olacağını düşünmüyorum canım, saçlarımı kestirdim siyah boyayacağım ama beklemek istedim 35+4 üm doğurunca boyayacağım inşAllah 😂 Aynaya bakmak istemiyorum bazen saçlarımı hamilelik öncesi yaktılar, süpürge gibiydi kestirmemek için direndim ama dayanamadım kestirdim. Şimdi bi üç parmak daha gitmesi lazım tamamen yanıktan kurtulmam için bekliyorum biraz daha uzasın hem Allahın izniyle doğurup 40 ımız çıkana kadar uzar, o zaman bi daha 3 parmak kestirip boyatırım tamamdır diyorum