tambirleydi Ne sıklıkta ağda yaptırıyorsunuz? Ya doğumdan bi gün önceye denk getirmeye çalışıyorum son ağdamı ama hesap tutmuyor sanki. En son 22 ekimde gitmişim simdi 35. Haftadayım nasıl yapsam bilemedim 🤦♀️
Alexab tambirleydi doğumdan bir gün önce yaptırmayın acısı oluyor tahriş oluyor. 3-4 haftada bir yaptırıyorum
269522 tambirleydi erken doğum riskiniz yoksa yani doktor erken gelebilir vs demediyse 37de yaptırın ya da 36nın içinde yaptırın. Eğer hızlı uzamıyorsa :) ben 36nın sonuna doğru yapmıştım 38+2 de doğuma gittim :) henüz çıkmamıştı
mervemurat16 tambirleydi ben aydan aya yaptırıyorum çok çıkmıyor benim.zamanlama sizin kıl yoğunluğunuza bağlı riske girmek istemiyorsanız şimdi yaptırın çıktıkça sir ağda bandı veya eldiven ile alabilirsiniz
Birbahargunu tambirleydi benim 1 ayda alınacak kadar uzuyor 35 haftalığım yarın gidicem sonra 37 de catim var küçük çıkan olursa bir daha üstünden aldırırım diyorum
Zeynep_ze tambirleydi benimkide öyle 38de gün almaya gidecem hemen doktora gitmeden gideyim diyorum belki acil durum olur diye sonra doktor hep 39da doğurtmanın taraftarı o bir haftada bile çıkacak potansiyelde benim :((
gamzee07 @tambirleydi benim sancım çıktı için ben yaptırırdım dün her i. İhtimale karşı 😍😍😂😂😂35 haftalığım
Birbahargunu gamzee07 kaç çıktı sancınız acaba ben de 35 im hiçbir şey yok yalancı bile doğuramıycam diye korkuyorum 😄
esraa1717 tambirleydi Ayda 1 yada 25 günde hafif çıksa da gidebilirsiniz ağdaya geliyor ufak çıkmısta olsa
gamzee07 @Birbahargunu kaç çıktımı bilmiyorum ama doktorum dedi hafif hafif başlamış sancı larım diye hala devam ediyor sancılarım oo panik le kaç çıktı diye sordurmadım canım can kulağıyla doktoru dinliyordum 😂😂😂
gamzee07 @Birbahargunu valla sancı geliyor gidiyor bişey fark etmesem diye korkuyorum oğlum da hiç böyle şey yaşamadım 😂canım bide