Muhtemelen gazdır. Bebegi korumak icin kisitli hreket ediyorsundur ilk gebeligimde bende oyle olmusdum kalp carpintinda varsa emin ol ki gaz . Kopek durusu yap popona biraz sade vazelin sür zorlaniyoraan kol altlarina yastik doldur öyle bi sure bekle . Ben 1 hafta ne oldugunu anlayamamisdm en son rahatlamak icin kopek durusu yaptm ve innilmaz gaz birikmisdi oandan snra skntim kalmamisdi