YeniGelinMeselesi sütünüz az ise süt attırmak için, sütünüz fazla ise de sütünüzü sağmak için kullanılıyor ki bence önemli. Birkaç gündür annemdeyim. Pompamı unutmuşum, gittim aldım en sonunda. Hem bazen bebeğimi anneme emanet edip dışarı çıkmam gerekiyor o zamanlarda sağıp eve bırakıyorum iyi oluyor