Semrat nazli0306 bunda bi gölge gördüm canım ama tamda emin olamdm kaç dk içinde cıktı peki senin adete kaç gün var şimdi benim eylülde çok net kirmzi çizgi gördüm sonra test yaptgmda bida çıkmadı tekrar bi test yap bakalım sabah erken ilk idrarla
nazli0306 NovaVina_ inşallah vardr daha da çok erken adetime 10 gün var ama sabırszlndm yaptm hmn test
nazli0306 Semrat 3_5 dakıka içinde çıktı ama adetime 10 gün var ekim sonundan beri korunmuyoruz yumurtlama günleri falan hep deqerlendrdık ve kadıgımda 3 günde agrı var ya
Merve-metin Yasoeso ben yapmıyorum canım test bat 15-18 arası çok az kaldı ama hiç belirti yok ne hamilelik ne adete dair hayırlısı inşallah gecikme olursa yapacam testi
Yasoeso Merve-metin bise hissetmedigin de oluyor zaten emin ol gecen aylardan birsuru belirti yasarken bu ay hic bi belirti yasamamistim oysa vardir insalah hayirlisi olsun