arkadaslar 34.haftadayım sancım kasılmalarım var nst de de cıkıyor baya yüksek ve düzenli olarak ben cok hissetmiyorum serum takıldı ciğer geliştirici iğne vuruldu bebek baş aşağı dönmüş varmı aynımsorınu yasayan daha cok kücük doktor engelleyebildiğimiz kadar engellicez dedi cok korkuyorum.