Gamzemm04 Kodlar beta yavaş yükseliyor 5 haftalık hala kese göremedim bu normal mi kese geç gören varmı
beyzosunmelegi Gamzemm04 benim ilk öğrendiğimde 256 ydı 3 gün sonra 740 a yükseldi ve 2003 ile de vajinal ultrason ile keseyi görebildik. Doktorum ilerlemenin iyi olduğunu söyledi ama çok küçük oldukları için görünmüyorlar. Keseyi gördüğümde 5+4 dü
Eyyy0 Gamzemm04 yawas artıyorsa sağlıksız gebelik olabilir ama inşallah öyle değildir farklı hastanelerde mi kan verdiniz yoksa aynı yerdemi
sehrengiz_8 Gamzemm04 çok düşük ilerliyor canım tekrar keseye baktır görülmezse dış gebelik vesaire de olmasın tedbir al
Beyzacpr Ben de sana benzer durumdayım ama kese var bebeği göremedi beta hcg çok yavaş arttı daha sonra birden yükselmeye başladı ya boş gebelik yada geç döllenme