Benimde 15+6 haftalikken kalbi durdu bebegimin kurtaj olmak zorunda kalmistim ameliyata aldilar. Sonra 3cu ayinda parca kalmisti ondan da ameliyat oldum ertesi ay hamile kaldim.
Sizin ki hapla olmus olmasi lazim, yani ameliyat olmadiniz degilmi? Hap icip kendimi dustu yoksa? Kurtaj gibi islemlerde yapisiklik olabiliyor rahimde. Ama sizin haftaniz cok kucukmus hap ile olduysa kalamamaniz vucudunuzun tekrar toparlanmasi lazimdir bence kendinizi stress etmeyin