nurd35 merhaba cnm ben bir boş gebelik yaşadım ama bnm hiç birsekilde hamilelik belirtilerin hiç olmadı ve yolk bise görülmedi kese sadece büyüyordu öyle hic bir şekilde aldırmadım belki görürüz diye 12 haftalik düşük yaptim kendiliğimden 1 gün önceden başladı kanamam ertesi gün aşırı karnım ağrıdı ve geri kalanını kurdaj oldum , umarım böyle bise değildir umarım geç dollenmedir son durum ne cmm , bu arada hamilelik belirtileridin de var bnce geç dollenme bnm hic bişecik yoktu