pembebiranneadayi Kızlar merhaba 36+1 iz kontrol için doktora gittik bugün haftaya çatı muayenesi yapacağını söyledi çok korkuyorum tecrübeli anneler zor oluyor mu beni rahatlatmanıza ihtiyacım var 🥺🙏🏼
Minikayak24 pembebiranneadayi canım korkma hiç bişe yok 4 kez oldum hiç acı hissetmedim sadece kendini kasma yeterli o an derin nefes al kendini rahat bırak 5 saniye sürüyor
Kelebek1_ pembebiranneadayi korkulacak bir şey yok saniyeler sürüyor zaten kendini kasma sadece endişelenirsen canının yanacağını düşünürsen etkilenirsin yani bence hiç bir şey yok alttan muayene de
Sadeceanne2 pembebiranneadayi yok yok hiç korkma öyle korkar kasarsan açıyor aslında. Jel sürüyor eldivene anlamıyorsun bile. Derin nefes al yeter li
2424aa pembebiranneadayi hiç bir şey yok canım hiç korkma bende geçen hafta oldum hiç korkulacak bir şey yok🤷🏻♀️🥰 gerçekten bu muydu diceksin 😅
pembebiranneadayi Sadeceanne2 Kelebek1_ Minikayak24 Çok teşekkür ederim hiç alttan muayene olmadım hayatımda hem ilk kez olacak o yüzden korkum Allah nasip ederse normal yapacağız uygun ku diye bakacak🥺❤️
Kelebek1_ pembebiranneadayi inşallah gönlüne göre olur bende ilkte senin gibiydim ama muayene olunca bu muydu diyor insan endişe etme ne kadar rahat olursan o kadar kolay olur