Şuan 34+0. haftadayım fakat rahmim de baskı hissediyorum özellikle ayaga kalkınca birden bişey baskı yapıyomuş gibi oluyo bacagım açık yürümeye başladım 1 hafta öncesine kadar bişeyim yoktu ve karnımda toplanma sertleşme oluyor ara ara elektrk çarpması gibi agrım oluyor dk olarak hiç ölçmedm ?