Kızlar merhaba, 34 haftalık hamileyim ilk gebeliğim günler yaklaştıkça korkumda artmaya başladı
Şimdiye kadar hep normal doğum istiyorum diyordum son bi kaç gündür sezaryen istemeye başladım
Ama ben iki doğum şeklindende çok korkuyorum normali o an stresten yapamam gibi, sezaryenin sonraki sürecinden dolayi şimdiden resmen acı çekmeye başlamışım gibi hissediyorum sanki😔Farkındayım bu çocuk bi şekilde burdan çıkacak kendimede telkin ediyorum sürekli ilk doğum yapan sen değilsin bi şekilde oluyor geçiyor diye ama asla aşamıyorum korkuyu🥹 Benim gibi olan var mı, varsa çözüm buldu mu?