Aseeeee Yırtık yoktu doktor kendi kesti biraz ve dikisim oldu ama keserken falan aci hissetmedim ya uyustugu icin yada ignemi yaptilar anlamadim..dikiş esnasinda zaten maske takip bayilttilar daha sonra uyandigimda uzerimi giydirip odaya cikardilar agrim oldukca agri kesici igne istedim yaptilar oyle oyle rahat atlatmistim