Armut uygulamasını kesinlikle tavsiye etmiyorum 2-3 defa kullandım sorun yaşamadım ama son gelen kişiyi 6 saat diye ayarlamıştım bana sormadan 2 kişi gelip 3 saat yapıp gideceğiz dediler hadi dedim iş biter aynı hesaba gelir sonrasında utanmadan kahvaltı hazırlamamı istediler. Temizlik yaparken de yatak başlığını kırdılar böyle şeyler olabilir abartmayın dediler 😂 evden kovup uygulamaya şikayet ettim fotoğraflarla kanıtladım bir temizlik ve tadilat ücretsiz hediye ettiler telafi etmek için ama yıllar geçti hala hatırladıkça sinirleniyorum film gibi bi gündü 😂