gncglozclk 3 4 gundur bebek karnımın en üst kısmımda Bi tarafını dayıyor yada donuyor kasılma boyle mı oluyor rahım giriş kısmında 1 saniye agrım oluyor surekli de degıl 1 hafta once ntsye girdim bisey cıkmadı bunları yasamam normal mı
berrakmutlu gncglozclk evet kasılma büyük ihtimalle ama korkmanıza gerek yok bu haftalarda başlar zaten yalancı kasılmalar sizi doğuma hazırlıyor🥰 sürekli ve düzenli aralıklarla olması lazım doğum sancısı olması için
ElayAysen gncglozclk bebek yeri daraldigi icin buyuk haftalarda tekmeden cok ayni seyleri yapiyor merak etmeyin :)
LavinsMom gncglozclk bende oluyordu ultrasonda basi asagi oldugunu gorduk. Poposunu yapistiriyor sertlesiyor gogusumun hemen alti. Oturamiyorum ireli oturunca hemen sisiyor kalkiyor orasi oturunca sıkışıyor mu ne sevmiyor galiba. 😄
gncglozclk Göğsümün hemen alt kısmında ben oturunca yapıyor hep poposu mu basımı neresi bilemedim korktum acıkcası
gncglozclk berrakmutlu cuma gunu randevum var ilk gebelik ufacık bisey de gidiyorum acıle gitmeyim dimi bu sefer korkuyorum hep de
berrakmutlu gncglozclk sürekli derken ne kadar olduğu önemli günde birkaç kez olması normal ama çok sık oluyorsa on beş dkda yarım saatte bir o zaman gidebilirsiniz:)
gncglozclk berrakmutlu oraya dayanıp donuyor neresı orda bilmiyorum agrıyor hatta dokundum da orası sert galiba bası orda yattım da bi sıkıntı yok oturdum da baslıyor
LavinsMom gncglozclk aynenn benim bebiss. Oturunca sertlesiyor uzaninca gecip gidiyor poposudur o annesi 😄
ElayAysen gncglozclk merak etme. İleri haftalarda midene toplancak. Ben geceler uyuyamiyorum mesela :D bunlar daha iyi gunlerin
ElayAysen gncglozclk 37 + 5. Yani merak etme. Haraket etmesi iyi bir sey. Toplanma falan hepsiii normal. Sizde de 30 hafta qaliba. Tam vakitleri hepsi yapiyor bebeslerin :D
gncglozclk LavinsMom yatınca yana donuyor hemen kalkınca yine aynı benimde en son bası Asagdaydı hatta hıckırdında anlıyorum basının nerde olduğunu kucucuk poposuyla cıkıcak ordan az kaldı 😂