Cucu_01 Eslem2112 bence hemen gidin acile veya doktorunuza Allah korusun birşey yoksa bile içiniz rahat etsin..🙏
aysenuurr11 Eslem2112 yani agri olmasi normal aslinda rahim genisliyor bebek büyüyor ama cok siddetliyse belki enfeksiyon filan vardir ondan olabilir. Bu arada 18.haftada bebek hareketlerinin hepsini hissedemezsiniz daha cok minik, hareket ediyordur💖
Eslem2112 Minigiim-vebenn52 vallahi hep bişey olur mu die koşuyorum gidiyorum acile bu sefer de böyle oldu
Betulhydr Bende 17+4 günlük hamileyim bende de karın ağrısı oluyo arada bazen çok ağrıyo ama uzun sürmüyo sizin ağrınız uzun ve siddetliyse bence bı doktora gidin biseyiniz yoksada en azından içiniz rahat eder
Cucu_01 Eslem2112 ağrın geçtiyse güzel korkma kanama lekelenme olmadkkça. Fazla korkma benimde abugüm ağrı baya girdi sonra şükür geçti.🌸
Eslem2112 aysenuurr11 inşallah canım benim ikinci gebeliğim ya erken hissedilir diolar ama dediğin gibidir inşallah şuan karnımjn ağrısı durdu bazen girip cikiyor
aysenuurr11 Eslem2112 kanama olmadikca agrilar kivrandirmadikca normal bende cok agri cekmistim💖 oyle deniliyor ama duzensiz oluyor ya cogu vaktini uyuyarak geciriyor💖
Eslem2112 Cucu_01 inşallah eşimde bekle diyor zaten ayın 23 doktor randevum var o zaman sorarım artık
Cucu_01 Eslem2112 benimde 23 haftalık oldu göbek deliği çevreme ağrı giriyot 2 3 gündür vajinaya doğru vuruyor sonra geçiyor benimde perşembe var kontrol doktoruma soracağım tekrar normal demişti gülerek bunlar ama insan yinede korluyor ya🥺
mavibirruya @"Eslem2112 12 haftalık gebeyim benim de bugün üst karın bölgemde ve belimde ağrı oldu. haftaya doktora gideceğim inşallah bir sorun yoktur 😪
Gul_ozcan3001 Eslem2112 lekelenmen var mı canım geçen gün bende de olmuştu çok şiddetli ağrı ama benimki stresten dedibdoktor kasılmam olmuştu ne tarzda senim karın kasılma seklinde mi sanci mi idrar yoluyla alakalı alt karın ağrısı mi tam olarak söyler misin canım