Ayserol Kızlar karnınız ne zaman belirginleşmeye başladı? Biz şu an 10+5’teyiz. Sanki karnım büyümeye başladı gibi ama şişkinlikte olabilir bilmiyorum 😅
Yaprakdokumuseverr Ayserol Benim ilk hamilelikte 4.aydan sonra başlamıştı. Şimdi 2.ye hamileyim 10+4 üm herkes daha büyük sanıyor. Sabah uyandığımda bile çok belirgin.
Elo__35 Ayserol valla ben hamile kaldım bir karnım şişti dedim ne oluyor sonra indi şimdi 21 haftalık oldum dışardan hala insanlar anlamıyor diyebilirim
Nezooo Ayserol adet olmadığınız için şişkinlik olabilir. Herkesin farklı olabilir ama genel anlamda 10+5 belirginleşmesi için çok erken . Ben 7. Ayımdayım ve hala dikkatli bakmayınca hamile olduğumu anlayamıyorlar😄 5. Ayda biraz fark etmiştim büyüdüğünü
Deryalina- Dördüncü ay bittikten sonra ben fark etmeye başladım şuan altıncı ay bitti çok çok belirgin değil normalde de kilolu biriyim belki ondandır