Merhaba 23+3 hamileyim, 52 ile hamile kaldım 59 oldum şuan ama görünüş olarak çok kilo almış gibi değilim ilk aylar iştahım açıktı bulantım olmadı aldım, şimdi ise yediklerime dikkat ederek stabil gitmeye çalışıyorum. Etrafımda sürekli son aylar göreceksin, ödem olacak her tarafın, şişeceksin, iştahın cok açılacak çikolata isteyeceksin sürekli falan diyorlar. Doğru mu bunlar ya canım cok sıkılıyor bu laflara.. gerçekten söyledikleri doğru mu? öyle olmaması icin neler yapabilirim