Filiz_76 merhaba, bugün kontrolüm vardı 32+3üm. Magnezyumu doktoruma sordum ağrın krampların oluyorsa 36.haftaya kadar kullanabilirsin dedi. Ondan sonra kesersin dedi, şimdi de kullanıp kullanmamak sana kalmış ağrın sızın olmuyorsa kullanmamayı da tercih edebilirsin ama oluyorsa dediğim gibi 36.haftaya kadar için rahat kullanabilirsin dedi. Size de haber vermek istedim, yine sizde kontrolünüzde doktorunuza tekrar sorarsınız 🌸