Filiz_76 son aylarda bıraktıran doktorlar oluyormuş, gerekçesi de doğum kasılmalarını engellediği için ve doğumu geciktirdiği içinmiş yani ben kimi doktordan böyle duydum kimiside doğuma kadar bile devam ettiriyormuş yukarda doğuma kadar kullandıklarını yazan arkadaşlarda var. Görüş ayrılığı var sanırım, burdan bunu anladım. Benimde aklım karıştı, tam kaçıncı haftalarda bırakılması gerektiğini bilmiyorum doktoruma sorcam ama kontrolüme daha çok var o yüzden burdan arkadaşlaradan da fikir istedim kimin doktoru ne diyor diye de iyce kafam karıştı valla. 30.haftamdayım sanırım bırakcam ben kontrole kadarda. İlk doğumumu magnezyum kullanmadıgım halde 41de yaptım çünkü, bu doğumumda onun gibi geç olsun istemiyorum tabi Allah bilir ne zaman doğurcağımı ama daha da geciktirsin istemem eğer böyle bir durum varsa. Ama şuda bi gerçek gerçekten de benimde ağrılarım kramplarım oluyodu magnezyum kullandıgımdan beri ağrılarım azaldı yok denecek kadar hafifledi yani iyi geldi sanırım. Hatta dişlerim çok ağrıyordu bi tane de 20liğim var beni mahvediyodu, diş ağrılarım bile geçmişti magnezyum kullanmaya başladıgımdan beri.