Rachelgreen94 ssa239688 ben de dun yaptim asilamam 11.gun tamamen negatif hic silik cizgi bile yok dr pazartesi kan ver demisti umarim kanda goruruz pozitifi♥️
ssa239688 tatlibebegim_ olsa cıkardı belki de regl olmayı bekleyecegım bu 2. Aşılamamdı bayagı uzuldum
tatlibebegim_ ssa239688 evet ilk idrarımdı 10.günde yaptım oda çok aşırı silikti ama o ilk idrar değildi, umudunu yitirme belki kanda pozitif göreceksin benimde 2.aşılamamdı ilkinde 11.gün tamamen negatifdi
ssa239688 tatlibebegim_ Allah kucağına almayı nasip etsin canım benimde tamamen negatif hayırlısı artık canım ne diyim dığru zamanda gelsin inşallah benim ilk idear degıldi bu arada sabah öyle yaparım
Yozgee 13 .gün dü sanırım negatif çıkmıştı , kanda pozitif çıktı İlk idrarım değildi , akşam üstü yapmıştım ama ilk idrarda olsa herhalde yine çıkmayacaktı en doğru bilgi kan yine de .. Dilerim pozitifi görürsünüz 🥰
Yozgee ssa239688 asla umudunu kesme hiçbirşeyden negatif olursa bile üzülme nefes aldığımız sürece çare vardır herşeye
ssa239688 Rachelgreen94 inşallah canım oldsydı illa ki silik bile olsa cıkardı diyorum ama brlli de olmaz tabi tüm regl belirtilerim başladı