Merhaba! Arkadaşlar 37+2 yim bebeğim makat gelişinde ve sancım ağrım var çok bu salı günü sezaryen randevusu verdi doktorum. İlkkez sezaryen olucam 1. Bebeğimi normal doğurmuştum sezaryen hakkında bilmem gerekenler nelerdir? Ve sonrası için yapmam ve yapmamam gerekenler nelerdir