31haftalık hamileyim, geçen hafta bebeğimin ters durduğunu ögrendim daha döner mi acaba ilk Doğumum normaldi 2.gebeliğim oldugu için sezeryan olmak istemiyorum, ve hareketlerini çok kasıklarımda hissediyorum çok rahatsız edici bazen alt tarafıma bile vuruyor, karnım çok sertleşiyor kasılıyor, varmı bu durumları yaşayan