Nur3838 Kızlar merhaba 5 haftalığım kese etrafımda kanama var ayriyeten progestan kullanıyorum özelde doktor bebeği göremedi boşgebelik olabilirmi?
sehrengiz_8 Nur3838 5+ kaç haftalıksın canım ben bir boş gebelik bir de boş gebelik şüphesinden geçtim şu an 7+2 haftalık gebeyim 5+2 de bebek oluşumuna dair herhangi bir şey görülmedi 6+6 da kalp atışını duyduk
Nzlcncncn Nur3838 ben bebeği 7+3e kadar görmedim boş gebelik düşünmek için çok erken lütfen kendini boş yere strese sokma 🌸
269522 Nur3838 canım ben de boş gebelik geçirdim boş gebelikte kese büyümedi pek ve bebek veya yolk oluşmadı içinde sonra kendiliğinden düştü :) sonra hamile kaldım 5 haftalıkken sadeve kese görüldü hatta doktor belki düşer boş olabilir dedi 8. Haftada gittim sonra kalp atışını bebeği gördük şuan evladım kucağımda :) erken daha içini ferah tut değildir inşallah
sehrengiz_8 Nur3838 yok anlayamıyorsun canım Bhcg 5-6 haftalara kadar normal artıyor hatta belirtilerinde başlıyor 7. Haftadan sonra Bhcg düşmesi ile bazıları kanama yaşıyor bazıları onu da yaşamıyor
Busraa-aa Erken değil mi boş gebelik demek için ? Ben boş gebelik geçirdim yanlış hatırlamıyorsam 8,9 haftaya kadar bekledim tamamen kesinleşti zaten düşük yapıp kürtaj oldum
Nur3838 Busraa-aa İlk gebeliğim kürtajla sonuçlandığı için şuandada boş diye çok tedirginim açıkcası . Miğde bulantım vs belirtiler var ama doktorun dedğine takıldı aklım. O yüzden boş gebelik yaşaganların bi fikrini almak istedim
Nur3838 269522 İnşallah çiçeğim çok korkuyorum yine kaybedicem yine aynı şeyleri yaşycam diye dualarınıza çok ihtiyacım var benide kalbinizden geçiriverin🌸
Efnaneda Benim de boş gebelik süphem var 5+6 kese var ama bebek gözükmüyor 10 gün sonraya randevu alacağım bende gerçekten çok tedirgin oluyorum