ruya_gibi kızlar devlette doğum yapacağım. Doğumdan sonra kaç kişi gelebilir ziyarete ve sadece kadın ziyaretçi mi kabul ediyorlar erkek gelse bir şey derler mi?
glbyzgkhn ruya_gibi ziyaret saatinde gelince sorun olmuyor sanırım ben şehir hastanesinde kürtaj olmuştum normalfe eşimi yanima almadilar ama görüş saatlerinde aldilar
cennetb ruya_gibi en fazla 1 saat 1 saati geçmez devlet hastanesi erkeği ziyaret saatinde alıyor yani ziyaret saatinde herkes gelebiliyor 1 kadın rekafatçı alıyor
cennetb ruya_gibi karışmıyor güvenlik alıyolar kişi sayısı yok zaten kısa olduğu içim 30 dk filan oluyor