Elif4334 Buse_hsgl vallahi bende bıktım artık hiç doğru düzgün bişey bulamadım konu açtım ama yardımcı olan da olmadı çok fazla 😒
Tbrk Buse_hsgl benim kuzenim jokerde uzun sure calismisti, kesinlikle katlaninca en kucuk olanlari tercih edin demisti, cogu otomobile sigmiyormus, elea, loola, bebe confort streety travel olani onerdi.
Mekanikcianne Buse_hsgl canım Mima var stokke var en iyileri bunlar ama oldukça pahalılar Orta düzeyde 3 lü set için hafif ve araba bagajına sığan bir şey almalısın biz joie marka aldık doll markada baston arabamız var bastonlar zaten 1 yaş sonrası İçin
Arya92 Gulnur beneto hangi model almayı düşünüyorsunuz travel baston olanları var BT 180 bt190 onlar hakkında fikriniz var mi
SemihenayArslan Buse_hsgl ay valla kendımı gordum 😀 bir ara bende bezmişdim araştırmakdan .sonra arastırmayı bırakdm ilgilenilenmıcem dedım öyle sinir olmusdum😀 sonra karşıma ınstagramdan bir sayfa cıkdı baktım fıyatlar cok iyi sonra bir araba görselli gordum sayfada Google’dan baktım 1200 e de var başka sitelerde 900 e de var ama instagramda bahsettıgım sayfa 599 tl kampanya dan veroyor hemen sıparıs verdım araba gorunenden cokkk daha güzel cıkdı ınstagram sayfası ismi Albebek aldgım araba modelı ; prego neon travel sıstem 2 yıl garantili . Kapıda ödemeli .Bir göz atın hanımlar benım aldığım mavi renk ınanılmaz portatıf hafıf bir araba . Diğer arabalarada bakabilirsinız
Gamzedeniz Ben casual quantum aldım henüz kullanmaya başlamadık hayırlısıyla doğumdan sonra kullanacaz ama çok araştırıp aldım ve içim çok rahat ve kullanan tanıdıklarım çok memnunlar. Öneririm 🙏🏻
Rabia88 Buse_hsgl baby2go pinna deluxe, Chicco ohlala , Kraft pop çift yönlüyu incelediniz mi videolarını bı izleyin
Esa Kanz rainer iyi ama kırmızı rengi bulamadığım için almadım onun yerine e bebekten 200 liraya snopy aldım pahalı bebek arabası alınmasını saçma görüyorum 1000 2000 sasirip kaliyorum o paraya onu alcagma 2 bin daha ekler tofas alir 1000 lira daha ekler modifiyesini yaparim tabiki sağlamlığı önemli ama uygun fiyatada gayet sağlam arabalar var ucuz olanda taş çatlasın 3 yaşına kadar kullanılacak pahalı olanda kanzı cidden tavsiye ederim sağlam hafif ve kullanışlı bir araba yigenimde kullanmıştım ithal olduğu için her yerde bulunmuyo internet sitelerinde var genelde bide kanz ın kendi mağazasında
Bensuipil Mima xari sıfırı pahalı ama ben letgo ve sahibinden de çok araştırdım temiz bulduk Antalya’da 2.300 tl ye ve araba pusetide var aldım
Alinmavi Buse_hsgl kanz kz 1005 aldim 330 tl ye. Cift tarafli seyahat sistem. Puseti ile birlikte 450 tl. 10 kg kendi agirligi. Yagmurlugu ruzgar ortusu var. Pembesini aldim cok tatli ve en guzel yani ici cok rahat pedi kalin ve yumusacik. Katlamasi da cok kolay. Sonrasi icin baston alcam zaten soyle 100 -200tl liklerden hafif ve yer kaplamayanlardan. En kullanislilari onlar zaten simdilik bebeklik donemini bir atlatayim da.
Kimyagercik zytn bennetto yerine weltrago al canim bence ben noktabebeden aldim net siteside var ama hidip aldim ben 700 tl ye kullanisli duruyo ama daha kullanmak nasip olmadi bebisi bekliyoruz
Kimyagercik zytn ben aldim gayet kucuk oluyo kapandiginda kullanisli gibi ama bakalim bebis dogunca anlicaz tam
PnarSalam zytn ben aldim canim wellgro Q3 aldim ama henüz bebek olmadigi icin kullanmadik görsel olarak filan cok güzel Ama biraz büyük bi arac