Baycam Kızlar 4+2 yim aşırı kasık ağrım var bugün normal mı ? Korkmaya başladım açıkçası sizin nasıldı
ozgeerkan73 Baycam akıntı kasik agrisi bel ağrısı normal, ani kanaman olmadığı sürece korkmana gerek yok , kasık agrisindan yataktan kalkamadigimı biliyorum ben normal yani
ozgeerkan73 Baycam kasik agrisi normal , bebeğin yerleşme zamanında kasik agrisi bel ağrısı oluyor, çok aşırı şekilde olursa doktora görunmene tavsiye ederim