Melikenin_annesiii benim evimde kedi yok ama kedileri çok seviyoruz ailecek. Sadece evim 1+1 kendimiz zor sığıyoruz küçücük canı sıkıştırmak istemediğimiz için alamıyoruz eve kedi.
Ama şöyle bi bilgim var sizinle paylaşmak istiyorum belki işinize yarar.
Büyük kızım da bende alerjik hastasıyız. Su an hamileyim muhtemelen o da alerjik doğacak.
Kedi almış olsak diye araştırma yapmıştık. Alerji aşıları varmış kediye vurdukları. Kedi o aşıyı olduktan sonra evde bebek olsun yetişkin olsun hiç bir şekilde rahatsız etmiyormus. Bunu bi arastirabilirsiniz isterseniz. Ailecek hayvanı çok severiz. Muhabbet kusumuz, sultan papağınımız vardı. Kimi öldü kimi hırçındı sahiplendirdik. Şimdi de beta balığımız var evde.
Hayvanla insan neden aynı evde olmasın dimi🌻