Mucizelimm canım ben ağır panik atak hastasıyım ona rağmen spinal nasıl oldum hala rüya gibi geliyo, birşey anlamadım ameliyathane soğuk dediler bana hiç öyle gelmedi sedyeye aldılar kollarımı yana açıp bağladılar ki ben onu yaparsanız bayılırım diyodum olmadı öyle birşey genel yapsınlar diye neler uydurdum anestezi uzmanı sağolsun önce omurgana bakayım dedi kontrol eder gibi yaptı omurga açıklığın çok iyi felan derken Bi baktım ayağım ısınmaya başladı 😊hiç öyle üzerine dünyaları koymuşlar altında kalmışsın gibi olmuyo sadece onlar sana kaldır ayağını diyor kaldıramıyosun tamam diyolar, şimdi dedim kesecekler beni bayılırım ben gene panikten bir baktım bebek kedi gibi ağlıyor eşim gelmiş saçımı okşuyor sonra uyutmuşlar daha doğrusu sakinleştirici yapmışlar 20 dk da dikiş atılmış çıkıyomuyum dedim en son bide eşime iyi iyim diye soruyomuşum 🤭 karnıma bastırdılar bebek çıkarken ama gram ağrı yok hoşlandım bile ama yukarıya bastırıyotlar ya çıksın diye o zaman bana Bi mide bulantısı geldi kusucam dedim yok canım kusmazsın miden boş dedi derin nefes al dedi iki kere aldım geçti hemen odaya geldim bebeğim beni bekliyodu giydirmişler ben ayıkım tabi geldim direk iletişim kurdum ailemle konuştum normal hayata gibi yani ha bide bebek çıktıktan sonra bana gösterdiler ama ben tabi o anın heyecanıylamı nedense kızım niye dudakların kırmızı demişim 😊