Bbkanne Strawberymum evet gittim bebek makat gelişti 40 a kadar bekle belki döner dedi doktor. 20 sinde tekrar gideceğim kontrole. Nst ye yönlendirdi ekstra ücret istediler param çakmadı pzts devlet hastanesinde nst ye giricem
Mino21 Mltsnl Merhabaa🌸 Biz doktora dün 38+0′da gittik 3100 gr dedi. Doğum salı günü olacak inşallah. Ultrasonda söylediğiyle 500 gr yanılma payı olabiliyormuş.
Mltsnl Mino21 merhabaaa 🎈 evet bizde 37+6 da 3380 civarıymış şimdi 38+1 bende pazartesi gireceğim inşlllah sağlıkla kucağımıza alalım ☺️
neanladinyurdagull Mltsnl 38+2 2 gündür hastanedeyim 2 farklı hastaneye gittim biri 3100 dedi diğeri 2800 civarı dedi
Mltsnl neanladinyurdagull yani fazla da çıkabiliyor ablama doğumdan 1 gün önce 3200 dediler 3650 doğdu
Alir Mltsnl 38+1 3700 olmuşuz 🫣 doktor fazla dedi normal doğum için ama yine de biraz daha beklycz 🤷🏻♀️
Gizemrs Alir 38+3 3600 benimki de :) haftaya cuma doğumu başlatacak dr çatı muayenesi oldu 40-41 i beklemeyelim çok kilo alıyor dedi bana da..
Alir Gizemrs Bizimki gibi olan varmış 😅 E var mı bi doğum belirtisi? Ben her gece doğdum doğacam psikolojisiyle uyuyorum ama tık yok 🫣
busrakorcan0607 Bende 37 haftadayım 3000 dedi doktorumuz 20 kasımda sezeryan olacağım ilki normaldi bu bebiş dönmediği için sezeryan olacağım sezeryan olanlar yazabilir mi hastane çantasına neler eklemeliyim nasıl oluyor doğum sonrası biraz korkuyorum da