Esra-dnkts Merhabalar bugün 11+1 ile doktora gittm önceki gün biraz kanamam oldu ve bı sabah kendi doktorum dinlenmemi söyledi tek sıkıntımız bebeğim biraz fazla hareketli haftasına göre yerinde durmuyordu doktor da şaşırdı böyle mutlu oldu kalp atışını bile zor yakaladı https://mutluresim.com/images/2023/11/11/nG8QFH.jpg. Sizce bu yaramazın cinsiyeti ne😂😂 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🙏
Happ Esra-dnkts darısı başımıza bize de dua edin lütfeenn 🤲🏻 Vallahi artık kızlar da erkekler de kıpır kıpır ama ben kız gibi hissettim Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım benim 🧿🌺