Bugün 34 haftalık oldum dün muayene sonrası gebelik şekerim vardı diyet yapıyordum kendimce.. Neyse muayene ve nst sonrası acil yatış suyun çok fazlalaşmış ve sancın var dedi doktorum doğum odasına alıp serumlar hava kan nst burda kontrol altına alınacağı söylendi erken doğum olmaması için ilaçsa veriyorlar hersey iyi fakat alttan muayene ilk defa olup açılma varmış diye cerrahi dünden beri en az 7 kez kaç tane doktor gelip muayene etti maffoldum iyice ağrım ve lekelenmem oldu ama ben bu süreçte ister istemez kendimi kötü hissedip stres yapıyorum ağlıyorum sürekli sakin kalamıyorum asla psikolojim bozuldu bu durumu yaşayanlar var mı napmam gerek yardım edin