yesildeniz Merhaba dün doktor kontrolüm vardı. 14 haftalık gebeyim. Doktorum ultrasonda Plasentanın önde olduğunu ve sezeryan olabileceğimi söyledi. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda? Düzeliyor mu doğrumdan önce geriye doğru çıkıyor mu?
Bb95 yesildeniz 22 haftalık hamileyim benimde hala öyle peki öyle olunca sezeryanmı oluyormuş mecburen
smeyyeav yesildeniz benim de öndeydi 21 hafta da ama doktorum sezeryan olucak demedi suan da da 27 haftalık oldu plesanta altda olunca tamamen kapatıyor engelliyor diye biliyorum
yesildeniz Bb95 evet öyle dedi doktorum. Normal doğuramazsın riskli dedi. Genelde 23-24 haftalık olunca düzeliyormuş. İnşallah sizin de benimde tüm böyle olanların en güzeli olur
Ebrugrgn Benim plasentam da önde ama normal doğum doktorum bu normal doğuma engel falan demedi devlet hastanesi kontrollüyüm 36 haftalık hamileyim