Mrvfth 38+2 deyim doktorum plesantanın kireçlenmeye başladığını söyledi . Suni sancı İle doğumu başlatabiliriz dedi Bu durumu yaşayan var mı? Suni sancı İle Doğum yapan var mı? Zorlukları ne 😐 neler yaşadınız ?