Aslannnnn Kızlar bele vurulan iğne çok mu kalın kemiğin ortasına vuruluyormus sanırım ilk gebeliğim aşırı korkuyorm başından geçenler anlatabilir mi 🥺
YuvarlanamayanPaanda Aslannnnn hayır çok ince ve hissetmiyorsun dr dinleyip harket etmez ve iyive eğilirsen saniye sürüyo
prematureanne02 Aslannnnn İnankii kan aldırmak daha çok acıtıyor. Benim canım çok tatlıdır mesela. Ama ne o iğnede canım yandı nede sezeryan sonrası. Benim için çok kolay geçti hemen toparlandım
Burcu__0506 Aslannnnn yok canım hafif eğiliyorsun ve vuruyor 1 sn bile sürmüyor acımıyorda merak etme benimde canım tatlıdır kan aldırmk daha zor
Aysll33 prematureanne02 aynen katılıyorum rahim ameliyatı olurken vurulmuştm öncesinde korkuttklari için çok tedrgindm ama hissetmedim bile nerdeyse
Aslannnnn prematureanne02 Umarım seninki gibi güzel geçer benimki de bende kan aldirmak bile korkutuyor beni o yüzden bu kadar tedirginim
Melek2845 İlk dogumumda sezeryanla ilgili en büyük korkum o iğneydi hatta iğneyi yapana yalvardım acimicak de beni sakinlestir flan diye ama inan kabadan veya koldan yapilsa daha cok acirdi o derece hiç hissetmiyosun
MelteM2cck Aslannnnn ilk dogumum belden uyusturma oldu. İğneyi hiç görmedim de hissetmedim de. Zaten iğneyi vurur vurmaz yatın diyo doktor anında uyusuyorsunuz. Ve sezaryen başlıyor. Hersey anlık olduğu için igneyi unutuyorsunuz bile
Zehraargan Aslannnnn 2 Gün önce doğum yaptım en korktuğum şey buydu ameliyata girerken bu yüzden ağladım hatta ama inan ki kafama takmaya bile değmezmiş. Açtıkları damar yolu daha çok acıttı, belden iğneyi hissetmedim bile