Esada Arkadaslar merhaba 7 hafta 4 günlük hamıleyım ama her gun karın agrısı yaşıyorum ve sürekli ishal oluyorum normal mi acaba
Yaso2110 Esada bende 2-3 günde bir ishalim kusmuyorum ama ishal daha beter yaptı beni hiç halim kalmıyor 6+3 😕
Merve_ceyhan0803 Esada 15 haftalık oldum ve gebeliğim başından beri çekiyorum doktorum gabız olmaktan iyidir dedi hatta bana gabızlık çok kötü
Melllike Bende afedersin kabızım🙁 7+6yım. Karın ağrısı ishaldendir büyük ihtimalle. Kasıklarında ağrı varsa rahim büyümesinden olabilir. Patates muz iyi gelir. Geçmiş olsun canım