Kubratutal 13 gün sonra doğum için gün verilcek inşallah bu ay kasım ayında istyrm nedense kızım o ayda doğsun istym aralık 5 gibi felanda olur dedi de aralıgın tam başı gibi de baklm nasip sağlıkla gelsn kızmda ikinci gebeliğim ilk sezeryan ikinci de daha da stres oldm heycan oldum neden acaba ki ya 🥰🥰