Nalinnn14 Ezgi2301 ben henüz yaptırmadım ama 7. Haftada son kontrole gittiğimde doktorum bir ay sonra geldiğinde testi yapacağız demişti 12. Haftada gideceğim o zaman yapacağız
esraauznts Ezgi2301 11-14 haftalar arasında yapılıyor canım ben 13 de yaptırdım geçtiğimiz perşembe günü yani
Ezgi2301 esraauznts beni erken mi çağırıyorlar anlamadım geçtiğimiz perşembe 6+6 idim 3 hafta sonrası için ikili tarama dediler 10 a girmiş olduğumuzda istiyorlar
esraauznts Seguemka yaparlar ama bence 12-13 haftanda git devlete gidiyorsan zaten bir hafta sonrasına randevu veriyor hemen almıyorlar
rabiaulu İkili tarama testi 11-14. Haftalar arası yapılması gereken bir test bende randevu alıp gideceğim inşallah 11 haftalık olduk😊