Ben ilk hamileligimde yaşadım kasik ağrısı vs oluyordu doktorum kaybolmasa normal doğumla yok olur sezeryanda olunca ahmeliyat esnasında alınır demişti benimki ameliyat esnasında alındı simdi kızıma hamileyim.aradan 1 yıl geçti hiç bir sknti yok kis yenilenmedi