40+1im önümüzdeki cumaya kadar kendiliğinden gelmesini bekliyorlar Yoksa Yatış Yapıp Suni Sancı Verecekler Bende Suni Sancıdan Korkuyorum Devlet Hastanesi’nde Olacak Acaba Suni Sancı Yerine Sezeryan Yaparlar Mi Eğer Aldıysanız Suni Sancı Süreç Nasıldı