Arkadaşlar bugünle itibaren 8 haftalık olduk ama ilk öğrendiğimde bulantim vardı ama xok deil suan hiçbir bulantım koku hassasiyetimde yok bu ikinci gebeliğim ayrıca gece sırt üstü yattığımda karnımın alt kısmında bu toplanma oluyor o neden olur bana yardımcı olur musunuz