Nihalblt
Kedileri beslenmek için sokağa cıkmıstık gecenin 2.de eşimle. Birden ağrı girdi. Ben bi çığlık doğuruyorum diye aboo. Sankı kafasıyla çıkmaya çalısıyormus gibi zonklama, resmen kemiklerin açıldığını hissettim. bele vuran yanmalı bir şiddet ağrısı. Gittik. Meğerse 3 cm açılma varmıs. Dedim ben normal doğuracak insan değilmişim. 37+5 te Bebeğimin kalp atışı yavaşladıgı için zorunlu sezeryan oldum. İyi ki sezeryan olmusum. Yine hamıle kalsam yine sezeryan olurum. Benim harcım değil