Hilalaydink Demetgd aaa olsun Çocuğunuz yine güneş ismini soyadında taşıyacak bu da çok güzel bence 🥲❤️
minik-02 Hilalaydink Güneş Ablam vardı o kadar temiz ve atılgandi ki bence iyi güzel bir isim çalışkan zeki ve süper temizlik yapardı ama Allah kötü getirdi depremde ailecek vefat ettiler
hulyaca Hilalaydink 1 yaşına girecek Güneş isminde kızım var. Aşırı güleçtir. Sürekli herkese gülümser. Kendini sevdirir. Çok hareketli çok yaramazdır. Yerinde durmaz saniye 🥰🥰
gunesinannesi_ Hilalaydink çevremde yok benim de ilk çocuğum ismi Öykü Güneş olcak inşallah🫶🏻 bu da böyle dursun [](https://)