Merhaba kızlar bir oğlum var ismi kuzey bir oğlum daha olacak Allah nasip ederse. esim ismini güney istiyor ve başka Bi isim beğenmiyor🙃 benimde içime sinen kıvanç ismi oldu.güney kıvanç uyumlu mu sizce yada güneyin yanına gidecek isim önerisi istiyorum😁